Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

ΧΑΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ  ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΗΤΑΝ ΚΑΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΧΙ .ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ.

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΦΟΥΣΤΑ ΜΑΚΡΥΑ (ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΧΛΩΡΙΝΗΣ)ΧΙ!ΧΙ!ΧΙ!
  ΠΗΓΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΗΚΗ ΚΙΝΗΤΟΥ (ΕΚ RIRIS ΟΡΜΩΜΕΝΗ)ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΕ SLEEPBANG ΘΗΚΗ

ΜΕΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΒΑΦΤΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ!!!ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΣΑΝΤΑ

ΘΗΚΗ ΚΙΝΗΤΟΥ


ΕΝΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΟΥΣΤΑ ΤΟ ΚΑΥΜΕΝΟ

ΕΝΑ ΤΟΠΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΘΗΚΗ

ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΑΣ

ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ

                  
Η ΝΕΑ ΘΗΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟ SLEEPBANG ΠΗΓΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΟΜΙΖΩ

4 σχόλια:

  1. ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ Ο BLOGGER ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΒΓΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΦΟΥΣΤΑ ΜΑΚΡΥΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΣΕ OPERA BROWSER ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ GOOGLE CHROME ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΕ IE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ
    ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ ΝΟ2 ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΜΕΤΑ ΧΑΛΑΣΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες