Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011

ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

CAPER LILY την ονόμασα
ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΟ INTERNET. ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ. ΧΘΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΓΙΑ ΦΩΤΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ. ΟΠΟΤΑΝ ΜΟΥ ΜΠΗΚΕ Η ΙΔΕΑ ΤΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ- ΛΑΧΑΝΙΚΑ- ΚΑΙ ΦΡΟΥΤΑ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ.Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΥΤΟ ΚΑΠΑΡΗ Η ΦΟΥΣΤΑ,ΚΕΦΑΛΙ ΧΕΡΙΑ ΠΟΔΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΣΑΖ ΔΑΝΤΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΟΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΚΟΚΛΑΔΑ, Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΔΑΝΤΕΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

2 σχόλια:

  1. Πολύ πρωτότυπη και ευωδιαστή η καρτούλα σου!!!!Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ RIRI ΜΟΥ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΧΑΛΒΑΔΙΑΖΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΟΡΧΙΔΕΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες