Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011

ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΠΑΝΤΟΥ

   ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ
Η Επιχείρηση βραχιολάκια καλά κρατεί, και ανθεί όσο περισσότερο πάει ,φτιάχνω βραχιολάκια με ότι μου κατέβει, βασικά παίζω σε σύρμα και κορδέλα λόγω του ότι το σύρμα είναι πολύ λεπτό(αυτό πού έχω)έτσι βάνω και κορδέλα για να μην πληγώνει ίσως?!!!!Έχετε βέβαια καταλάβει ότι σιχαίνομαι τα μικρά γράμματα και τα συνοδευτικά τους(κόμματα,τελείες ,και λοιποί συγγενείς) αλλά προσπαθώ γιατί ίσως δείχνουν άσχημα τα μεγάλα (γιατί?αφού εμένα  μ' αρέσουν)
Τέλος πάντων ας σεβαστώ το κοινό μου τουλάχιστον το λίγο που με παρακολουθεί  




ιδού λοιπόν τα έργα μου
Όπως βλέπετε έβαλα και υπογραφή τόσο καιρό την έψαχνα.Το πρωί ξεκίνησα το βράδυ τέλειωσα.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

5 σχόλια:

  1. ΜΕΤΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΠΕΤΑΞΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΗΚΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ.ΕΠΑΝΗΛΘΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΗΚΗ ΠΑΝΕ ΠΑΚΕΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πήρες φόρα και ποιός σε σταματα΄......!!!!Κουκλίστικα τα βραχιολάκια, μου αρέσει ιδιαίτερα το τελευταίο το λιλά!!!!Αλλα και το ..ξεκάρφωμα , η θήκη , μου αρέσει πολύ (το υφασμα εκπληκτικό)!
    Οσο για τα γράμματα, εγώ προσωπικά θα προτιμούσα στην ανάρτηση να ειναι λίγο μεγαλύτερα, γιατί δυσκολεύομαι να διαβάσω (ειμαι και κάποιας ηλικίας-μη ξεχνάς)!!
    Επίσης, αν κάποια φορά χρειάζεσαι κάτι σχετικά με το blogging , μη βασανίζεσαι, στείλε μου e-mail και θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ RIRI ΜΟΥ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΜΑΙΤΡ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΠΟΤΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΠΟΛΥ.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ.ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ, Η ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ?ΕΧΩ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ(ΠΙΣΤΕΥΩ)ΚΑΛΟ Σ.Κ
    Υ.Σ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. FOR RIRI AGAIN ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΟΠΑΚΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΜΕ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες