Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

ΜΕΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ.
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΚΡΙΣΗ ΠΛΕΞΙΜΑΤΟΣ
 ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.....
 ΚΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ,ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΟΥΚΛΑΣ
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΜΠΟΥΣΚΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΕΔΩ
http://attic24.typepad.com/weblog/
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΟΠΟΤΑΝ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ BLOG ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΣΑΣ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΑΤΕ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ta-dah moments(babushkas)
ΕΚΕΙ ΤΙΣ ΕΙΔΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΨΑ(ευτυχώς που δεν μου τις ανοίγει και δεν βλέπετε πρώτα το καλύτερο αποτέλεσμα χιχιχι)
ΕΔΩ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΆΡΕΣΟΥΝ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ


                                      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ BABUSHKA


                                                   Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΚΥΡΙΑ

                                                 Η ΤΡΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ELEGANCE
                               (λεπτομέρειες δεν φαίνονται λόγω φωτογραφίας ξανά χιχιχι)
ΟΛΕΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΑ ΣΚΟΠΟ ΚΑΡΦΙΤΣΟΜΑΖΩΧΤΡΕΣ ΚΑΙ ΒΕΛΟΝΟΚΡΑΤΟΥΣΕΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες